donderdag 24 januari 2013

Pasen

Het is nog steeds erg koud buiten en het duurt nog heel lang voordat het lente is... 
maar ik heb alvast het voorjaar in huis gehaald.


De schaapjes zijn een patroontje van Greta
dezelfde ontwerpster als van de bonte kerstballen en de sterren. 
Ik ben helemaal verliefd op haar patroontjes!

Eigenlijk zijn de schaapjes applicaties maar ik heb er paas-hangers van gemaakt. 
Het lijfje is dubbel gehaakt voor de stevigheid... een lint eraan en KLAAR !


Ondertussen ben ik ook bezig met een ontwerp voor de pasen...
maar ook heel leuk voor daarna...

Binnenkort een sneak-peek!


Herriet 

32 opmerkingen:

  1. Ik heb het patroon ook vorige week bij haar besteld, 't is zo'n leuk klein projectje. Superleuk zo, die paashangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig!!!!
    Je wordt er helemaal vrolijk van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww heerlijk, de lente. Laat maar komen !
    Ik ben dol op Paashaken dus ben zeer benieuwd naar je nieuwe patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa schaapjes die zijn leuk te leuk. Het voorjaar in huis halen is een goed idee daar knapt een mens van op in deze donkere tijden :)
    Groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige lente sfeer bij jouw thuis, heerlijk!!

    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ziet dat er al heerlijk vrolijk uit! Helaas zit de lente buiten nog goed verstopt onder een dikke witte deken. Mijn tulpen zijn (na bijna twee weken gestaan te hebben, op één dag na) uitgebloeid en het is dus tijd voor iets nieuws!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Herriet,
    Wat enorm leuk zeg die schaapjes!!
    En je hebt een schitterende collage foto neergezet, word er helemaal blij van!
    Groetjes en fijne dag he
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid al voor pasen. Je kunt weer aan de slag met nieuwe dingen als je wilt want je hebt bij mij mijn weggevertje gewonnen. Kijk maar eens
    jojo-creahaken.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!!! Oh...heb al helemaal zin in het voorjaar!
    De schaapjes zijn erg lief!

    Ben heel benieuwd naar jouw ontwerp...
    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel kleurrijk schattig schaapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij het zien van jouw foto's mag het voorjaar komen. De schaapjes zijn lief.
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo krijg je wel zin in het voorjaar. Doet meteen zo gezellig aan. Leuk idee met die schaapjes. Ben benieuwd naar je nieuwe patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker vrolijk met al die kleuren. Lieve schaapjes. De zon schijnt hier nu lekker, dus laat de sneeuw maar smelten en de lente komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt en je haalt zo lekker vroeg het lentegevoel naar binnen. Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe ontwerp, succes met maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super schattige schaapjes zeg! Die wil ik ook-

    Ik ben ook erg benieuwd naar je nieuwste creatie!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattige schaapjes, daar wordt ik vrolijk van.
    Het mag van mij al lente worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, jij zet je schaapjes buiten in plaats van de bloemtjes!

    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke schaapjes!!!! En verder ben ik erg benieuwd naar je volgende patroon. Kan bijna niet wachten !!! Ben een groot fan van jouw patroontjes, ze zijn allemaal even leuk. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk die schaapjes, daar wordt je vrolijk van en inderdaad Greta heeft leuke patronen. Heb er ook al verschillende dingen van gemaakt.
    Fijne avond Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een vraagje zijn de patronen van Greta in het Nederlands?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, de patroontjes zijn in het engels. Maar ze zijn heel duidelijk omschreven, het is heel goed te doen.

      Verwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijkheid zo in huis zeg.
    Leuk!
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er gezellig en vrolijk uit. Ben benieuwd naar je nieuwe patroon, een schaap? Ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuke kleurtjes, ik krijg al zin in de lente!
    Supertof schaapje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët